Hei
Jeg har Inventor 2011. jeg søkte på Multibody. Da kom det ingen treff. Men hvis jeg delte ordet til Multi Body så fikk jeg treff. Men jeg brukte ikke den funksjonen. Jeg brukte funksjonen Derive.
Tror jeg vet hva jeg gjorde feil. Jeg har hatt for stort space mellom ytterboks og innerboks. Ser ut til at det ikke kan være noe space der i det hele tatt. Det som hadde vært perfekt var å kunne få en form av innvendig ledig volum. Slik at jeg også hadde fått med meg formen på innerboksen. Men det er kanskje ikke mulig.
Jeg har sett litt mere på video snutten Jørgen henviste til, samt det dere begge har skrevet som tips.
Og plutselig så dukket en innvendig form opp

Så da er det bare å bearbeide denne til ønsket resultat. Ser ut til at den tok fargen til ytterboksen. Er det mulig å få endret fargen på en kjapp måte. Uansett hva jeg prøver endrer ikke fargen seg. Eneste jeg får til er å endre farge på en og en flate. Noe tungvindt da det kun er en mengde med radier og buer.
Takk til dere begge for hjelpen. Dette sparte meg for mye tid. Som jeg ikke har akkurat nå. Snart ferie..