CADforum.no

Logg inn eller registrer deg!
Forumindex Hjelp Søk MedlemmerKalender Registrer
Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: iTools - Verktøykasse til Inventor  (Lest 662 ganger)
CADforum
Ny Bruker
*
Utlogget Utlogget

Denne posten er atomatisk generert for kommentarer

Vis profil
« på: 08/09-09, 08:39 »

NTI Nestor iTools er en pakke med tilleggsverktøy til Autodesk Inventor utviklet av NTI Nestor as. Gjennom lang erfaring som Nordens ledende CAD-leverandør har NTI Nestor as sammen med moderselskapet NTI CADcenter Gruppen programmert en rekke tilleggsverktøy til Autodesk Inventor for å komplimentere Autodesk Inventor med verktøy som gjør brukerne enda mer effektive i deres daglige konstruksjonsarbeid. NTI Nestor iTools er en samling av mange av de mest etterspurte tilleggsverktøyene NTI Nestor as og NTI CADcenter Gruppen har laget til Autodesk Inventor.

....  Gå til til hele artikkelen på CADforum.no
Rapporter til moderator   Loggført
Jørgen Bjørnes
Administrator
Veteran-Bruker
Utlogget Utlogget

Spesialisert på Inventor og Vault.

Vis profil WWW
« Svar #1 på: 08/09-09, 08:39 »

Jeg publiserte denne artikkelen om Inventor-addinen iTools. Den har tidligere vært publisert i NTI Nestor's CADmagasin.

Jeg har også opprettet en egen kategori her på forumet hvor jeg fortløpende vil legge ut info om iTools. Her kan alle diskutere funksjonaliteten i iTools.

Jørgen Bjørnes
Senior Applikasjonsingeniør i NTI Nestor AS
DAK-programmer | Support | Kurs | Stilling Ledig

Jørgen Bjørnes
Administrator
Veteran-Bruker
Utlogget Utlogget

Spesialisert på Inventor og Vault.

Vis profil WWW
« Svar #2 på: 28/02-10, 13:29 »

Artikkelen er oppdatert, med korrekte linker til NTI Nestor's nye hjemmeside, og med beskrivelse av Autoupdate og "Create Drawings".Hvis du er betatester av Inventor 2011 bør du også se forumet for å teste betaversjonen av iTools 2011.

Jørgen Bjørnes
Senior Applikasjonsingeniør i NTI Nestor AS
DAK-programmer | Support | Kurs | Stilling Ledig

Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!